9 december 2021

Ruim je bureau eens op !

2 min read

Door al dat thuiswerken en het feit dat privé en werk zo door elkaar loopt is niet alleen je leven een chaos maar ook jouw bureau is een chaos. Super herkenbaar voor iedereen die vanwege de huidige maatregelen die de regering heeft genomen om het corona virus tegen te gaan. maar waar ga je nu beginnen met structuur brengen in de chaos die je het afgelopen jaar hebt verzameld op je bureau.

Memo’s verzamelen op bureaulegger

Alle memo’s, kladjes en aantekeningen die jij altijd verzameld op je bureau, mappen en agenda kan je het beste verzamelen en sorteren zodat je alleen de belangrijkste nog over hebt. Het is verstandig om een bureaulegger te nemen die je kan gebruiken als mat onder je werk plek, op deze manier houd je je bureau mooi en deze kan je ook nog eens gebruiken om aantekeningen op te maken die je niet moet vergeten. Het mooie van een bureaulegger is dat je deze kan gebruiken om op te werken en je hem vol kan kliederen. Nadat de bladzijde vol is of je het overzicht kwijt bent kan je de bladzijde makkelijk afscheuren zodat er weer een nieuwe schone bladzijde tevoorschijn komt die je opnieuw kan vol kliederen. Als je een bureaulegger gebruikt op je werkplek zal je al snel niet meer zonder kunnen omdat het een enorm fijn hulpmiddel is en het het hele zaakje netjes en georganiseerd houdt. Zo kan je veel productiever werken en zal je je ook veel fijner voelen op je werkplek.

Bron: kalendergigant     

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *